Review Filem : Final Destination 4



Filem:
Final Destination 4


Pengarah:
David R.Ellis


Genre:
Seram & Thriller


Pelakon:
Nick Zano, Krista Allen, Andrew Fiscella & Etc.


Ulasan Hans:


Kepada peminat tegar film Final Destination pasti sudah mengetahui jalan ceritanya yang menjurus kepada seseorang yang mendapat bayangan masa depan mengenai ajalnya sendiri dan cuba mengelakkan kematian itu tetapi akhirnya satu demi satu akan mati seorang demi seorang melainkan jika mereka dapat menghentikan rantaian kematian itu.
Kisah ini bermula di sebuah litar perlumbaan kereta lumba dimana seorang lelaki mendapat bayangan kematian jika beliau masih berada dan menonton perlumbaan itu disitu. Jadi, akhirnya beliau dapat keluar dari tempat itu bersama rakan – rakan sebelum mereka menjadi mangsa kematian seorang demi seorang.

Tetapi, selepas itu mereka diuji mengikut urutan kematian masing - masing apabila kematian tidak jemu – jemu datang kepada mereka. Film ini sesuai kepada mereka yang berani untuk melihat cerita – cerita yang memaparkan kematian yang tragis dan menjijikkan. Dari segi teknologi grafik yang dipaparkan, ada adegan – adegan yang dipaparkan betul – betul kelihatan seperti realiti. Ada juga yang kurang menyengat sehingga membuatkan aku tergelak besar seorang diri dan tiba – tiba aku tersedar orang sekeliling memandang aku pelik kerana mereka menjerit melihat adegan itu.

P/S : Kepada sesiapa yang meminati cerita seperti ini segeralah menyerbu panggung wayang berdekatan anda

Catat Ulasan

0 Ulasan