Seefood Filem Animasi Bahasa Inggeris Tempatan Pertama



Filem:
Seefood


Genre:
Pengembaraan


Tarikh Tayangan:
8 Mac 2012


Sinopsis:


Filem ini mengisahkan tentang pengembaraan warna - warni dua watak utamanya iaitu Pup dan Julius dimana Pup cuba untuk menyelamatkan berdozen telur(iaitu abang - abang dan kakak - kakaknya) yang telah dicuri oleh pemburu haram dari terumbu Pup tanpa mengambil kira tentang bahaya yang bakal dihadapinya sepanjang misi tersebut. Julius yang merupakan seekor jerung berinsang putih berhasrat untuk membantu Pup untuk menjayakan misi kawan baiknya itu dengan sut istimewanya.


Jadi, sepanjang perjalanan mereka tersebut mereka telah bertemu dengan pelbagai makhluk laut yang lain seperti si penyu bernama Mertle, si sotong kurita bernama Octo dan banyak lagi di dalam pelbagai suasana sama ada suka, duka mahu pun bahaya yang selama ini tidak pernah mereka bayangkan! Saksikan filem pengembaraan penuh warna - warni ini di pawagam berhampiran anda pada bulan Mac 2012 ini.


P/S : Ada Aku Kisah Kalau Ada Sesiapa Nak Kata Filem Seefood Nih Macam Finding Nemo Atau Shark Tale! Janji Ini Hasil Anak Tempatan Dan Tak Sabar Aku Nak Tengok Filem Animasi Bahasa Inggeris 3D Pertama Terbitan Anak Malaysia Nih! (^_^)Y

Catat Ulasan

1 Ulasan